Sunday, January 9, 2011

Miks ma pean nii loll olema ?

Tsau .

Juhtuski nii nagu arvasin , ükskord tuleb see aeg millal lihtsalt ei saa enam midagi päästa !

Olen noor teen lollusi , teen kõige kallimale inimesele sügavalt haiget , ise sellepeale mitte mõeldes :(
See on minust nii külm , kuid järsku ma olengi siis külm inimene ja ma ei vääri inimest kes minust hooliks.
Kuid üks tüdruk kannatas mind 9 kuud! ... 9KUUD !!! , medal tuleks anda talle !
Kurat ma ei tea . tahaks kõike tagasi , kuid ma olen selline idikas , kes teeb siis mõtleb ..Niiet inimesed tehke nii et enne tegusid lugege kümneni.. siis tegutsege .

Ärge võtke kohustusi mida te ei suuda kanda !!

Nüüd ma siis tean, jäin kallis inimesest ilma . :S
Aeg on suureks saada , lõpetada  see linnapeal trallimine ja olla kodus aidata peret .

Lõpetan kooli , lähen tööle , aeg on seal maal et vajaks üksiolemist .. tahaks üksi olla, mõelda , nutta , karjuda  ! Kes teab , kunagi ehk saangi üksiolla !

Igatsen teda nii palju et sõnad suus kinni :(

Vahepeal on tekkind küsimus ; Miks ma elan üldse?

Ma teen haiget!!! Ja kui öelda et unusta ja et me ei saa enam kunagi koos olla
vot siis hakkan mõtlema , mida ma teinud olen .. Miks ma kaotan enda kõrvalt kõigekallima .?

Mind niipalju mõnitatud , et tõesti ma ei varja mul on eluisu otsas olnud , peaaegu oleks see juhtund aga siis hakkad mõtlema
Kui palju maha jääb sinust .. tüdruk , ema , isa, Terve perekond ! sõbrad .. Ütleme et KÕIK!

Kuid seda tüdrukut ma armastan tohutult , temast üle saamine saab olema raske , raske katsumus !

Diana : Tore , Rõõmus, Tohutult armas . Vähemalt ta hoiab , hoolib , kaitseb , muretseb , usaldab . Kui ma kuritarvitan kõike :(

Ta on super tüdruk , ütleme et sellist ei leia igapäev .
Kuid mina olen tema juba kaotanud , sest ma ei oska hoida mis mul on .
Teen nii , et ta ei leiaks minusuguse poisi !!


Kuid mul on südames talle eraldi koht . Pisike Kollane tuba ... ukslukku keeratud ja võti seespool ! Sealt ta enam välja ei saa!

Armastan teda. kui ei taha enam talle haiget teha . Sellepärast hoian ilusti temast eemal .. kuni kõik laabub , kes teab äkki kohtume uuesti nagu ei tunneks üksteist. Nt: Mu ema tööjuures :) oleks ma teda näinud siis .. aga tegi soengut ja nägi jube välja nagu ta ise rääkis :D Oleks tahtnud näha seda rõõmsat inimest kellega mul oli hea , kellega mulle meeldis rääkida kõigest ! Ta uskus mind .

Aa ja kui keegi leiutab ajamasina siis palun tehke kõned peale .. Oleks hädasti vaja !:)



Siit maalt ma lõpetan . eks mõniaeg tuleb uus jutt .

PS: ARMASTAN SIND DIANA ! (L) Oled , Olid Ja Jääd !!!


Bakaaa ...

No comments:

Post a Comment