Wednesday, December 15, 2010

Mõttetes...


Tere , alustasin ka siis oma esimest blogi .Suht ei viitsi kirjavahemärke panna ja kui midagi valesti siis ta on mõeldud ka nii !



Tänane päev möödus mul sugugi hästi , kui jama selles et mõni inimene võiks oma ZEN kõnekaarti sees hoida .

Nimelt tahaks ennast tühjaks rääkida .. Ühel ilusal päeval ma kohtasin ühte kõigekaunimat inimest ! Kui me esimest korda kohtusime oli ta kuidagii hmm.. Niiiiii rõõmus , et ma pole elusees nii rõõmsat inimest näinud !:S

Ma tean et olen sellele inimesele haiget teinud ! Kuid ma tahaks kõik heastada.
Kuigi selliseid asju on raske võibolla isegi et võimatu. 

Ma armastan teda tohutult ma teeks kõike tema jaoks !

Ja siin ma luban et ma jätan joomise maha , kui natuke võib ikka vms?:D

Tahan teda tagasi !

Kui sa seda loed mu kallis ! siis tea et ma muudan ennast , ilma sinuta on nii raske!

Ma loodan präägu kükitades ühikas, et nädalavahetusel ma saan temaga kõik korda . 
Teen kõik selleks et ma temast ilma ei jääks!!

Muide esimest korda kirjutan blogi :D, ärge pange pahaks :)



Armastan sind Diana (L) . Sinu markel :)  Sinu sõnad ka siia : Oled ,Olid ja Jääd ! 

No comments:

Post a Comment